dimecres, 3 de juny del 2009

"Els Homes que no estimaven les Dones"


El dia 29 de Maig es va estrenar la pel·lícula “ Els homes que no estimaven les dones”.
Vem anar a la sessió de les 19.00, tansols erem unes 20 persones a la sala! i jo que pensaba que tindriem problemes per aconseguir entrades!.On eren tots els seguidors de Larsson?.
A tots ens va agradar molt! Erem un grup de quatre persones de quatre generacions diferent cosa que no va impedir que tots sortisim contents del cinema. Jo era l’única que habia llegir l’ obra, hi vaig trobar força semblança, hi ha algunes coses que es passen per alt envers el llibre, pero vaig trobar que esta molt ben lograda, tot i tenint una durada de dues hores i mitja no es fa gens passada.
En la pel·licula es revela el perque el titol de Millennium 2. Vaig sortir del cinema en ganes de començar a llegir-lo, primerament habia pensat no fer-ho, ja le començat...ara tansols manca temps per continuar.

1 comentari:

  1. Hola Ló,molt maca aqueste entrada.
    Em van dir que hi ha un altre llibre l'ultim,
    que existia en frances,peró que ha sortit em espanyol i es diu "La Reina en el palacio de las corrientes de aire" sortira el dia 18 de juny.

    ResponElimina