dimarts, 30 de març del 2010

QUERIDO JOHN




Aquesta novel•la va vindre a parar a les meves mans per casualitat, una companya meva de la feina l’acabava de llegir i em'l va recomanar. Com ja he llegit altres obres de Nicholas Sparks em vaig animar a fer-ho. Personalment m’ha decebut força, he tingut la impressió de perdre el temps, tot i així no he abandonat, esperant que en l’ultim moment em sorprenges i no ha sigut així.
L’he trobat una lectura molt lenta, , amb un total de 318 pagines que la veritat sigui dita les he passat una mica de refilada, buscant el parragraf interessant.
La història explica la relació romàntica entre John i Savannah, es coneixen durant un permís que te ell del exercit i continuen la seva relació per carta, però desprès dels fets del 11S, John decideix reincorporar-se a l’exercit i servir al seu país, cosa que refreda la relació i Savannah li escriu una carta dient-li que s’ha enamorat d’un altre persona…

1 comentari: