dissabte, 28 d’agost del 2010

FI





Feia temps que tenia aquesta obra a la meva prestatgeria (virtual ). Aleshores un dia el vaig veure a la biblioteca i vaig pensar; serà la lectura d’aquestes vacances!.
Encara que fins ara no publiqui aquest post realment el llibre el vaig llegir molt abans de començar les vacances dons eren tantes les ganes que en tenia que no m’han vaig poder estar.
Haig de dir que havia llegit molt bones critiques, comparacions amb “La Pell Freda”, “Mecanoscrit del segon origen”, “La Carretera”.
Aquesta obra també m’ha recordat a una obra de teatre que vaig veure no fa gaire que s’anomena “Perduts en el temps” .
El resultat ha sigut una total desil•lusió.
El principi comenta amb molta força;
9 amics que es reuneixen 25 anys desprès en el mateix refugi de muntanya en el que acostumaven anar. Hi ha un enigma que en cap moment s’arriba a revelar, es la juguesca que li varen fer al component del grup anomenat “El Profeta”.
A partir de que comenta a passar fenòmens estranys la lectura es fa pesadeta, potser per que no m’agrada la novel•la de ciència-ficció, encara que no se si es aquesta la definició encertada per aquesta obra.
Quan començo una lectura no m’agrada deixar-la a mitges, tinc la sensació de fracàs, però per altre banda també penso que es una pèrdua de temps .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada