divendres, 19 d’agost del 2011

L'ESTIMAVA





Ja fa temps que en la meva prestatgeria virtual hi tinc diverses obres de l'escriptora francesa, aprofitant el temps de vacances em vaig acostar a la Biblioteca Municipal i vaig fer-me amb aquesta novel·la que ens parla de l'amor, de la família, del matrimoni.
Transcorre durant un cap de setmana en una casa de camp a la que s'en du el Pierre a la seva jove la Chloé i les seves netes a l'endemà de L'abandó de l'Adrien, el seu fill, del domicili conjugal.
En un ame diàleg surt a la llum la història d'infidelitat que va viure el seu sogre i de la falta de valor per abandonar a la seva família, deixant així perdre l'amor de la seva vida.
L'ultima frase del llibre diu:
Oi que a aquella fillola meva li hauria agradat més viure amb un pare més feliç?
Una lectura per pensar, a vegades penso amb egoisme però cada cop estic més convençuda que es tal i com ha de ser. Pensar en primer lloc en un mateix. Si tu ets feliç pots fer feliç els del teu costat.

SEGUIEIXO DE VACANCES...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada