diumenge, 10 d’agost del 2014

CORREDOR DE FONS ( ELS AMICS DE LES ARTS)


Mira cap enrere i un cop més ensopega i cau; 
algú es riu. 
Cada mirada, cada paraula és un desafiament; 
cal seguir. 
Es posa en peus i creu tenir algun sentit; 
torna a córrer. 
Pensa a arribar, tan sols a arribar 
ha d'haver algun final. 
Ja estàs corrent una altra vegada, la teva virtut apareix i renaces de 
nou; així ... 
Han frenat la teva carrera. 
Has usat mil maneres 
per fer-te desistir però has resistit. 
T'han cremat en mil llars 
i no mors perquè moris; 
tu ets la contradicció, ets tota una raó. 
¡Deixeu-me! m'ho dius a mi apostar per tu, 
m'ho dius a mi, vaig a aplaudir la teva actitud, ¡m'ho dius a mi! 
Segueix així! m'ho dius a mi apostar per tu, 
m'ho dius a mi pensar que per fi arribaràs; arribaràs. 
Arriba a dubtar, sol dubtar se sap sol; 
¡Cal aguantar! 
Pensa a arribar, tan sols a arribar 
ha d'haver algun final. 
¡Déjame creure en tu! 
¡Déjame apostar per tu! 
m'ho dius a mi pensar que per fi arribaràs; arribaràs. 
I si al final no és més que una finalitat 
jo crec en tu; tu ets la fi; 
CORREDOR; ¡INCANSABLE LLUITADOR!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada